- SINDIKAT METALACA HRVATSKE – INDUSTRIJSKI SINDIKAT - https://www.smh.hr -

IndustriALL Global Union (Industrijski Globalni Sindikat), stvoren u lipnju 2012, nova je snaga međunarodne solidarnosti koja preuzima borbu za bolje uvjete rada i sindikalna prava diljem svijeta

[1]Dana 19.6.2012. na Osnivačkom Kongresu u Kopenhagenu, Danska na kojem je bilo zastupljeno preko 1,000 delegata iz 354 sindikata iz 109 zemalja svijeta, izabralo je visoke liderske pozicije novog IndustriALL Global Union.

IndustriALL Global Union [2](Industrijski Globalni Sindikat) predstavlja, tj. zastupa 50 milijuna radnika u 140 zemalja svijeta u slijedećim sektorima: [3]

–        Vađenje/izvlačenje nafte i plina, – Rudarstvo, dijamanti i dragulji,

–      Proizvodnja i distribucija električne energije

–        Bazni metali – Brodogradnja i rastavljanje brodova, – Automobilska industrija, – Zrakoplovna/zračna industrija,

–        Mehaničko strojarstvo/strojogradnja, – Industrijsko-Komunikacijske Tehnologije, električni i elektronički sektor, – Kemijski sektor, – Gume – Industrija celuloze i papira, – Građevinski materijali, – Tekstil, odjeća, koža i obuća, –  Industrijske i ekološke usluge .

[4]ZA GENERALNOG TAJNIKA novog IndustriALL Global Union izabran je Jyrki Raina, a pomoćnici Generalnog tajnika su: Monika Kemperle, Fernando Lopes i Kemal Özkan.

Za predsjednika je izabzan Berthold Huber, IG Metall, Germany a dopredsjednici su: Senzeni Zokwana, NUM, Južna Afrika; Tom Buffenbarger, IAM, Ujedinjene Američke Države i Kanada; Hisanobu Shimada, UI Zensen, Japan. U izvršnom tijelu 60 mjesta podijeljeno je među regijama: Azija-Pacifik – 12 mjesta; Latinska Amerika – 6 mjesta, Bliski Istok i Sjeverna Afrika – 2 mjesta, Sjeverna Amerika – 9 mjesta, Afrika – 6 mjesta i Europa – 25 mjesta. [5]

IIndustriALL će se boriti za drugačiji model globalizacije i novi ekonomski i socijalni model koji postavlja ljude na prvo mjesto, temeljena na demokraciji i socijalnoj pravdi

IndustriALL  [6]Global Union će izazvati, tj. sučeliti se s moći multinacionalnih kompanija i pregovarati s njima na globalnoj razini.

Propagandni LETAK [7]

  [8]